Cooling

Hejhej på er!Lina här! Jag undrar om någon av mina kära läsare vet vart det finns
en vattentätkamera? Det börjar nämligen bli lite bråttom.För att vi ska till kroatien
snart och havet dära är ju KRISTALL blått , så det är ju onödigt att inte ta med sig
en sån uuunderbar kamera<3 Jag har inte lust att köpa en vattenkamera för
2500 kr (dom nya vattenkamerorna kostar så mycket)Och jag har häller inte lust
att köpa såndära fooodral för att jag kommer säkert bara att knäppa upp dendära
påsen sen så är kameran pajjj!


KOMENTERA OM DET SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA !!


pusshej


ser ni vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint vattnet är ? :D

överdrivet i noow!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns en på media market men jag vet inte om hur mycket det kostar

2010-08-21 @ 21:32:07
Postat av: FlizanLizan

sv: najs :)

2010-08-21 @ 23:27:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; det är itne jag som har kommit på de utan en gammal klasskompis till mig, haha ska be han skriva ett inlägg om de för det är så många som undrar :D

2010-08-24 @ 08:14:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Berätta mo hur det är att varatvillingar det skulle jag vilja veta :) Puss

2010-08-24 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0