I GOT FEVER !

Hejhej Lina som skriver påhära igen, det känns nästan som det är jag som äger bloggen eftersom
jag nästan alltid gör inägg,MEN NEJDÅ SÅ ÄR DET INTE !:D. Sitter här hemma med feber,guuuud
vad tråkigt!  Varför Mimmi inte bloggar hära så mycket är för att hon har börjat skolan nu men efter
som att jag är sjuk så är jag hemma satt och då idag passar jag på att blogga.Det är en Anonym som
har frågat en sak som jag gärna skulle besvara! Frågan lyder såhära :

Anonym- Kan ni inte skriva mera om hur det känns att vara tvilling ? :P

Lina svarar - jaadu många tror nog att det är känns speciellt att vara tvilling
och att ... janivet?! Men det känns facktist helt vanligt helthelthelt vanligt
ja förutom att licksom  många går fram och säger : Är ni tvillingar ? :D
eller så säger dom : Ni är jätte lika, eller så säger dom : Är det inte
ni som är tvillingarnamulatt , kan vi få be om en autograf eller
så kollar dom på oss jätte mycket, det kanske låter lite speciellt
men man vänjer sig ääända från att man är liten fast sen när man 
själv ser en annan tvilling så viskar man till varandra och säger
herregud kolla mimmi vad lika dom är !


Hoppas du Anonym är nöjd med ditt lååååånga svar, sorry :s!

Kramkram!!





 




Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dig!

Vad gör du?:)

2010-08-25 @ 19:36:22
URL: http://johannaaugusta.blogg.se/
Postat av: ~Fatimaswary§

ohh krya på dig , vet hur de känns.

Själv har jag feber :(

2010-08-25 @ 20:10:20
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: lovisa

krya på dig, du och lina är såå sööta ni är väll



tvillingar?



2010-09-22 @ 15:37:29
Postat av: Anonym

vavgtinder?

2010-09-22 @ 15:40:13
Postat av: Mamma till min fina mulatt (""v"")

fett söta e ni :)

2010-11-29 @ 20:32:14
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0